Tugas Jawatankuasa Pbppp

Check Pages 1 - 37 of Manual_PBPPP_Jawatankuasa in the flip PDF version. Melantik pegawaikakitangan sebagai Urus setia Jawatankuasa PBPPP iii.


Skop Tugas Kerani Tapak

Bagi sekolah adalah Guru Penolong Kanan Akademik ii.

Tugas jawatankuasa pbppp. Peranan dan Tanggunjawab merupakan bab pertama dalam penghasilan fail pbppp. Memastikan Jawatankuasa disahkan oleh organisasi yang menyelia juga di dalam eprestasi. Pengisian - 1 Februari hingga 11 April 2014 Monday October 28 2013.

Melantik pegawaikakitangan sebagai Urus setia Jawatankuasa PBPPP iii. Find more similar flip PDFs like Manual_PBPPP_Jawatankuasa. INSTRUMEN PENILAIAN BERSEPADU PEGAWAI PERKHIDMATAN.

Laman web ini boleh dilayari oleh pihak yang terlibat sahaja iaitu Jawatankuasa PBPPP dan Pegawai Penilai. Bagi sekolah adalah Guru Penolong Kanan Akademik ii. 12 24 Skop Tugas Jawatankuasa 241 Pengerusi Skop tugas Pengerusi Jawatankuasa PBPPP adalah seperti yang berikut.

Tujuan sistem eprestasi adalah sebagai pelaksanaan PBPPP secara atas talian. Penilai bagi kumpulan kepimpinan yang melibatkan Guru. Memastikan semua bahan dokumen yang bercetak bertulis melibatkan penilaian ini diklasifikasikan sebagai Dokumen Terperingkat pada tahap TERHAD dan hendaklah disimpan di tempat yang sesuai mengikut garis.

Penilai bagi Kumpulan Kepimpinan Sekolah iii. Buat guru-guru yang masih tercari-cari apa maklumat yang perlu dimasukkan dalam Fail PPB di sini saya kongsikan sedikit maklumat yang berkaitan seperti yang dikehendaki. Menjadi penyelaras dalam program-program pengembangan pelajar seperti kolokium motivasi kem jaya diri kursus ketatanegaraan dan sebagainya.

JAWATANKUASA PBPPP JK PBPPP INSTRUMEN RUBRIK SKOR Penilaian Bersepadu Peg. Menjadi penyelaras dalam program mentor-mentor sekolah. Peranan dan Tanggungjawab PBPPP.

Borang Skor Markah Penilaian Bersepadu PBPPP. JK PBPPP Organisasi mengadakan Mesyuarat JK untuk tujuan Pelarasan seperti dalam takwim. Dokumen ini merupakan garis panduan untuk rujukan kepada semua pihak yang terlibat dengan pengurusan dan pelaksanaan Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan PBPPP.

Manual Pengguna dan Jawatankuasa PBPPP Serta Organisasi Terlibat. Menjadi ahli Jawatankuasa ex-oficio dalam jawatankuasa kurikulum sekolah 20. 24 Skop Tugas Jawatankuasa 241 Pengerusi Skop tugas Pengerusi Jawatankuasa PBPPP adalah seperti yang berikut.

KSU 2 SURAT PELAKSANAAN PBPPP PADA TAHUN 2016 3 MATLAMAT 4 1 Meningkatkan kecekapan dan komitmen bagi melahirkan PPP yang berprestasi tinggi. Dinilai berdasarkan peningkatan danatau pencapaian hasil kerja berasaskan bidang tugas PPP. 1 10 PENGENALAN 11 Pendahuluan Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan PBPPP adalah satu kaedah penilaian yang menilai kompetensi dan potensi Pegawai Perkhidmatan Pendidikan PPP berdasarkan konsep Tugas dan Tempat Bertugas Job-Based and Work Place mengikut standard prestasi yang ditetapkan selaras dengan Program Transformasi Kerajaan GTP 20 dan Pelan.

Maklumat-maklumat yang berkaitan PBPPP dapat diperoleh melalui modul manual pengguna. Item pertama adalah mengenai vitae kurikulum ataupun details kurikulum guru. Pengerusi Setiausaha Jawatankuasa PBPPP Organisasi iii.

Garis Panduan PBPPP 2021. Manual_PBPPP_Jawatankuasa was published by smklgthethinkingschool on 2014-09-09. Tiada minit mesyuarat menyemak Sistem e-Prestasi sekiranya terdapat markah yang perlu diselaraskan.

Bermula 2021 penilaian mula dibuat berdasarkan instrumen Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan PBPPP. MESYUARAT AGUNG TAHUNAN PIBG TAHUN 2015. Cikgu Hailmi Isnin Julai 06 2015.

24 Skop Tugas Jawatankuasa 241 Pengerusi Skop tugas Pengerusi Jawatankuasa PBPPP adalah seperti yang berikut. Pelantikan Jawatankuasa PBPPP BAHJPNPPD Penetapan PP 1 dan PP2 PTA 21 24 Apr 27 30 Apr 27 Apr 15 Mei. A Menubuhkan Jawatankuasa PBPPP bagi organisasi yang dipimpinnya b Melantik Setiausaha c Melantik pegawaikakitangan sebagai Urus Setia d Menghadiri Latihan Pengurusan PBPPP anjuran KPM e Mempengerusikan mesyuarat.

Mencetak Senarai nama Jawatankuasa organisasi dari sistem e prestasi dan masukkan ke dalam fail. RPH - TAKSONOMI BLOOM. Borang skor pbppp 2020 borang penilaian pbppp 2020.

SKOP TUGAS JAWATANKUASA PBPPP DI PERINGKAT ORGANISASI Skop tugas Pengerusi Jawatankuasa PBPPP Organisasi adalah seperti berikut. 3 e-Prestasi PBPPP Tarikh Akhir Penilaian - 17 Januari 2014 4 e-Penarafan SKPM SM versi 2003 2010. Prapelaksanaan Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhi.

Jawatankuasa PBPPP PPD berkenaan- mesti mempunyai hubungan kerja Pengetua Guru Besar PPD ditentukan oleh Jawatankuasa PBPPP PPD berkenaan PPD ditentukan oleh Jawatankuasa PBPPP PPD berkenaan- mesti mempunyai hubungan kerja Jadual 2. Haruslah difahami bahawa yang disenaraikan ini adalah sekadar cadangan senarai kandungan Fail PPB. JAWATANKUASA PBPPP was published by smklgthethinkingschool on 2014-09-09.

Berikut adalah instrumen penilaian kompetensi dan instrumen keberhasilan dalam borang markah skor yang dinilai mengikut kriteria dan aras penilaian. Check Pages 1 - 9 of JAWATANKUASA PBPPP in the flip PDF version. Find more similar flip PDFs like JAWATANKUASA PBPPP.

Pindaan Surat Pekeliling Kewangan Bil1 Tahun 2013. 1 01 pengenalan 02 jawatankuasa pbppp 03 pegawai penilai pegawai yang dinilai 04 instrumen skor surat pelaksanaan pbppp menggantikan penilaian prestasi sedia ada di kpm ybhg. Cara Login Sistem ePrestasi PBPPP.

A Menubuhkan Jawatankuasa PBPPP bagi organisasi yang dipimpinnya b Melantik Setiausaha c Melantik pegawaikakitangan sebagai Urus Setia d Menghadiri Latihan Pengurusan PBPPP anjuran KPM e Mempengerusikan mesyuarat. Menubuhkan Jawatankuasa PBPPP bagi organisasi yang dipimpinnya i. Pelantikan Jawatankuasa PBPPP Sekolah dan Penetapan PP 1.

Mengesah dan mengedarkan senarai Jawatankuasa kepada AJK. Pada item ini guru perlu menyatakan secara menyeluruh dan lengkap maklumat diri guru termasuk dengan jawatan perkhidmatan stesen bertugas sepanjang. Menjadi ahli Jawatankuasa dalam Majlis Perancangan Sekolah.

Menubuhkan Jawatankuasa PBPPP bagi organisasi yang dipimpinnya i. Kandungan dokumen ini meliputi perkara berikut. SKOP TUGAS JAWATANKUASA PBPPP DI PERINGKAT ORGANISASI Skop tugas Pengerusi Jawatankuasa PBPPP Organisasi adalah seperti berikut.

Menentukan proses tindakan pelaksanaan PBPPP mengikut jadual yang telah ditetapkan oleh Jawatankuasa PBPPP Organisasi dan pihak KPM. Sistem e-prestasi merupakan akses sistem yang hanya boleh di login oleh pegawai yang dilantik sebagai ahli jawatankuasa dan penilai sahaja. Senarai Kandungan Fail PPB.

Senarai Tugas dan Tanggungjawab Buku Pengurusan Sekolah di Sekolah 3 tahun terakhir sebelum kenaikan gred perlu lengkap Surat lantikan tugas BAB 3 Tugas Dalam Jawatankuasa Ad-Hoc Sumbangan kepada Pamplet dan buku program tugas yang Organisasi diamanah Profesion 2. Download JAWATANKUASA PBPPP PDF for free. A Menubuhkan Jawatankuasa PBPPP bagi organisasi yang dipimpinnya b Melantik Setiausaha c Melantik pegawaikakitangan sebagai Urus Setia d Menghadiri Latihan Pengurusan PBPPP anjuran KPM e Mempengerusikan mesyuarat.


Taklimat Pbpp Manual Am Pelaksanaan Pbppp


LihatTutupKomentar